Menelly

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av ★ Nelly ★ - 29 maj 2010 20:55

Öweeeh...känner mig dizzyy efter lite poppisar. Tänkte dock spara mig lite tills kvart över, för då kommer det film Forrest Gump på TV4, kul. Tänker defenitivt titta på den och äta poppisar. Eller nåjaa, poppisar har jag nog ätit tillräckligt tror jag. Jag övergår nog till choklad...hehhee...

Ha kul ikväll tjejer! Om inte annat, kolla ni också på Forrest Gump och få er ett gott skratt, hahhaa xD




Denna komedi ska bli rolig och se. Börjar om ca 5 minuter, skynda eeeeer!!!



Choklad blir ett perfekt (och onyttigt) tilltugg xD



Av ★ Nelly ★ - 29 maj 2010 10:06

Fick just värsta begäret av lakrits. Jag älskarr lakrits, riktig, vanlig, naturell lakrits. Dock vet jag att det är många som inte gillar det men jag kan inte sluta älska det, de är bara för gott. Hoppas det finns kvar i skåpet lite, ska gå och checka.





Ååååååh, va det ser gott ut!!!!



Av ★ Nelly ★ - 29 maj 2010 09:33

Gomorron på er kära bloggläsare! Idag ska jag på teater festival.

Vilket ni kanske inte visste var att jag går i en teaterskola och nu ska vi få betyg och samtidigt ha en avslutnng på dethär läseåret. Som tur har jag redan haft min årliga scen-föreställning (som hör till teaterskolan) för att jag var med i Showen...Vi får dessutom se en massa pjäser som andra grupper har gjort. De ska bli riktigt kul de! Vi får blandannat se Fyra Vindars Torg (som min bästis är med i) och Alice I Underlandet.





Awesome bild xD

Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards