Menelly

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av ★ Nelly ★ - 19 maj 2010 06:42

HELLO! Det börjar faktiskt värka som så att sommarn är på väg hit till oss. Det ha varit hett här några dagar i streck, me like. Jag har redan börjat planera vad jag ska göra på sommarn, shoppa är självklart. Jag ska nog åka in till huvudstaden och shoppa loss så j*vlar! Sen så ska jag förståss spendera tid med vänner, äta glass, sola och bada på stranden, hoppa trampolin, gå på gator och tala mitt i natten, sova ute och eventuellt bada i jätte poolen. Härliga sommar!


Jag längtar såååå till sommarlovet, ååååååååååh!

Okej, nu måste jag dra till skolan och efter det ska jag till skriba-träffen, den sista före skriba-lägre i sommar. Man blir ju konfirmerad den här sommaren :)



Förutom glass, hör även det här till sommarn.

Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards