Menelly

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av ★ Nelly ★ - 22 maj 2010 18:11

Rosetter värkar vara rätt inne i modevärlden just nu. Alla slags rosetter, och särskilt rosetthårband. Men visst, det är tokigt snygga och väldigt ny-vintage. Hejjaa rosetterna. De är värt och satsa på till höstens outfits...

De snyggaste rosetterna är stora enligt mig. Fast det förståss, det finns en gräns mellan fina stora rosetter och F.U.L.A stora rosetterna. Rosetterna kan ju inte tecka hela håret heller.


Här får ni se några snygg rosetter i glanssigt tyg!








 

 

Vill du tjäna pengar på din blogg? Registrera dig enkelt och snabb på denna svenska sida som hjälper dig tjäna pengar på din blogg/webbplats.

 

Av ★ Nelly ★ - 22 maj 2010 16:35

Eftersom jag har hört att så många vill men inte kan tjäna pengar på sin blogg ska jag nu berätta här för er hur ni ska göra.


Första steget är att hitta en pålitlig och bra sida som jobbar med just sånt, tjäna pengar på sin blogg. Jag har hittat en mycket bra sådan som jag ska dela me mig av till er!


Här är bannern till sidan, klicka på bannern för att komma till första sidan.

Sidan är helt svensk och man kan mejla, ringa eller företaget om man undrar nåt, tfn. och e-post adressen finns på sidan.


Klicka på denna banner och registrera dig för att börja tjäna pengar på din blogg. Där står allt om hur du gör.

 




P.S Ursäkta mig att bannern står på finska, men sidan är helt svensk.

Av ★ Nelly ★ - 22 maj 2010 08:40

Go moron på er! Ha vaknat redan och är redo *joo* för en ny dag som kommer att bestå av prov läsning    Nåja men före det ska jag hinna till frissan och klippa håre och så ska jag gå och låna några tidningar till bibban. Hoppas det blir en härlig dag för er och mig.

Bloggar mera senare ;)




Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards