Menelly

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av ★ Nelly ★ - 20 maj 2010 14:44

Cha cha på er :) Ha just ätit en lätt och nyttig middag. Och väldigt god för den delen. Middagen bestod av:


  


1 tomat

1 tsk basilika pesto  

keso

nyttig kött gryta



Och...lite lätt trio glass ;)


  (Ursäkta dålig bild, lånade den från google, för min kamera stärva lite)

Av ★ Nelly ★ - 20 maj 2010 13:28

Cha Cha kära bloggläsare. Har varit lite inaktiv med bloggen. Men jag lovar att från och med i morgon ska jag uppdatera minst 3 gånger per dag :)

Idag har varit ganska pissig dag, världens bläiga matte prov, me NOT like! Ska ta och vila ut idag, faktiskt tänkte jag stanna inomhus, de är så varmt ute just nu.

Vi har bara ett prov kvar, kemi! (SOMMARLOOOV SNART) 


Och nästa veckans måndag ska jag på show träff. Jag var med i en jätte stor och känd show som hade 20 förställningar, sjukt kul var det. Vi har träff på måndag där  få får DVD:n av showen, trots att det var 1 ½ månad sen showen sluta :(


However jag glad över att de flesta prov är över. Jag ska ta och fira medsaft med is i och en stor smörgås. Annars skulle jag ha tagit glass eller choko, men de är ohälsosam mat så NEJJJJ!!!


Fast de bränner, mamma har köpt hem fyra sånnahär från sverigebåten......

Cloetta tarragona, mmm :) Den gröna sorten köpte hon, altså den med hela hasselnötter i ;)


Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards