Menelly

Alla inlägg under juli 2009

Av ★ Nelly ★ - 31 juli 2009 13:18

Besöööööök mina andra bloggar :D


Här: Lue">http://www.pointblog.fi/?go=catz">Lue


Och här: http://www.pointshop.fi/mamma

Av ★ Nelly ★ - 24 juli 2009 10:13

Här tänkte jag sätta in några bilder av min katt Ville och skriva lite fakta om honom :)

Namn: Ville Råttson

Färg: Svart, brun, (gul mage)

Favorit mat: Latz och Whiskas kattmat, fisk och ostbågar

Favorit leksak: Knutte<3

Gillar: Sällskap, lek, att sova och godis

Gillar inte: Regn, höga ljud och ensamhet


Här ligger han under soffan, där älskar han att leka.







Av ★ Nelly ★ - 23 juli 2009 09:27

Idag ska jag ge några shopping råd åt er. Själv älskar jag och shoppa båda med kompisar och ibland med mamma :)


- Vem vill du ha med dig? Välj en person som du litar på och om kan ge dig goda tips när ni shoppar.


- Välj kläder dagen innan som du ska ha på dig när du shoppar, d.v.s bekväma kläder är bäst, även bekväma skor är viktigt.


- Titta i affärerna efter sånt du behöver i första taget.


- Hjälp varandra med att hitta passande kläder och var ärlig när du bedömmer kompisens/nån annans kläder och säg vad du tycker om hon undrar.


- När ni shoppat klart kan det vara roligt att gå på ett café och ta en saft/glass tillsammas med shopping partnern och prata lite om dagens fynden.


Ha sååååå kul på din shopping runda ;)

Av ★ Nelly ★ - 22 juli 2009 15:21

Jag har nångång försökt gå ner i vikt, men visst känns det jobbigt att inte lyckas. Så nu ska jag dela med mig av mina tips goda tips ;)


Steg 1 (Första veckan): Lämna bort sött som kex, godis, läsk och sånt och försök att träna och röra på dig varje dag.


Steg 2 (Andra veckan): Samma sak som första veckan men lämna bort även ohälsosam mat, som sånt med mycket fett i. Träna mer regelbundet, som minst 1 timme 5-6 dagar i veckan.


Steg 3 (Tredje veckan): Samma som första och andra veckan och kolla tallriken då du äter, enligt tallriksmodellen. Kolla tiderna då du äter, ät 4-5 gånger per dag, frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål, småät inte därimellan. Gör lite morgongymnastik, fören du äter morgonmål, tex. sittups och hoppa hopprep.


Steg 4 (Fjärde veckan): Fortsätt på samma vis.


Steg 5 (Femte veckan): Om du vill så kan du ännu fortsätta på samma vis som vecka 3 och 4. Annars kan du sluta. Men nu kan du nog äta lite godis om du vill det, bara 1 dag i veckan, tex. Lördag och INTE mycket. Dessutom, kommihåg att fortsätta motionera ändå! :D

Av ★ Nelly ★ - 21 juli 2009 12:41

Ja, hej, ja :)


Jag är ny här :) Kul blogg. Hoppas ni blir medlemmar på gratissidorna.


För dig i Finland: http://www.freemakeup.fi/Register.asp?r=4

För dig både i Sverige och Finland: http://www.freestreet.se/?r=9088


Lite mer om mig: Jag heter Nelly, jag älskar mode, shoppa, KATTER<333 och massa annat förståss;) Förutom de så  älskar jag film, mina favoriter är Hairspray, En Prinsessas dagbok 2, 17 again och I Taket lyser stjärnorna. Jag är 164 cm lång och har brunt hår, gröna ögon. Här har jag laddat upp en bild på min katt Ville<3 Är han inte söt!?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards