Menelly

Alla inlägg under juli 2010

Av ★ Nelly ★ - 25 juli 2010 17:57

Bantaaaaa!!! Jooo, det är det ända jag har haft i min tankar den sista tiden...ner i vikt, banta, våg, putande mage....m.m!

Som jag tidigae sagt ska jag börja i höst banta riktigt ordentligt, jag vil bli jätte smal. Okej jag är redan normal/smal. Är 167 cm lång å väger lite på 50 kg. Men jag skulle vilja bli lite mindre...

Följ me min viknedgång i höst som börjar samma dag som skolan börjar igen. Kommer att uppdatera ofta (varje dag) och skriva om min bantning och hur det går och så...HÄNG MEE! XD



Denna våg visar 58 kg...öhmmm...jag väger mindre så fokusera inte på det!!! :)

Av ★ Nelly ★ - 25 juli 2010 17:35

Jaa, nu är man då hemma igen...:/ Skämt å sido...no är de nu helt kiva å va hemma igen! Men nog saknar jag tillbaka till skriban, vi hade såå skit kul där, ååååhhh, vill tibaaax ja blir tokig här hemma!!!

Ett av de roligaste grejsserna på skriban var nog då gossarna kom å hade boxer visning en kväll för mig å mina kompisar å sen for Lolle å ja å spinkka på gossarna innan vi gick å sa gonatt ti dem, hehheee xP

Har ialla fall att se fram imot då jag ska ti 'stadin' å shoppa. Dvs. stockholm...

Joo, har massa pengar för det, sparat sjukt mycke, typ 6000 kronor xD å mer om jag vill ta mee :)

Jouu, de va allt jag ville säga för denhär gången, syns!



P.s kan tyvärr int lägga upp bilder, too crazy, too wild and too secretive. What happens on the skriba STAYS on the skriba...

Av ★ Nelly ★ - 10 juli 2010 15:14

Suomeen on äskettäin tullut uusi sivusto joka antaa ihan kaikille mahdollisuuden saada ilmaisia lahjakortteja ja leffalippuja kotiin asti ihan maksutta. Lahjakortteja voi saada moneen eri liikkeeseen ja leffalippuja voit saada finnkinoon.


Ei ole yhtään vaikeeta saada ilmaisia lahjakortteja ja leffalippuja, tarvitset vaan kerätä vähän pisteitä. Pisteitä saa todella helposti, esim. kirjautumalla sisään sivustolle, värväämällä kavereita sivustolle, vierailemalla sivustoja, pelaamalla pelejä, osallistumalla kilpailuihin ja paljon muuta.

Voit myös voittaa 50 euron lahjakortin Nelly.comiin bloggaamalla hyvin ja oman kannettavan tietokoneen kun olet värvännut tarpeeksi monta kaveria sivustolle.

Eikö ole helppoa? JA sitäpaitsi ihan ilmaista.


Liittykää izipointsiin tästä: http://izipoints.com/?RecruiterID=179838

Vinkki! Siellä missä lukee "värvääjä" kirjoittakaa sinne Makeup (jos ei siinä lue sitä jo). Siellä tavalla saatte 25 lisää aloituspistettä ja samalla autatte minuakin.


Tervetuloa kaikki mukaan keräämään pisteitä ilmaisiin lahjakortteihin ja leffalippuihin. Teillä ei ole mitään menetettävää!

Av ★ Nelly ★ - 10 juli 2010 14:59

Det där lät ju hemskt, "hejdå världen". Så farligt är det inte, jag ska bara på skriba-läger imoron till 11 dagar. Men de känns nog som om man skulle lämna världen, ingen dator, tv, telefon, mobil, tidningar och inget! Absolut ingen kontroll över vad som händer i världen just då, NOTHING! Desstuom e de nog lite pirrigt och vara så länge borta hemifrån. Men de blir nog kul, kan lägga in bilder sen av lägre. Sees igenn!! Love and miss you all!

Good bye the world!!!

Hejdå världen!!!

Näkemiin maailma!!

Au revoir monde!!!

Adiós mundo!!!


Av ★ Nelly ★ - 5 juli 2010 19:48

Hej och tjena på er. Nu är de dax för ett bantningstips för er som vill gå ner lite grann. Ät keso/grynost! De är världens bästa bantningsmat. En medelstor burk med 2% fett i innehåller ca 200 kcal och om du vill ha ännu mer fettfattigt (0,5 % fett) innehåller den ca 150 kcal. Jag rekomenderar den med lite mer fett i för man måste få i sig lite fett för att kunna banra ordentligt.

Tips 2! Ät tomat/gurka/paprika/morot/mm. skivat med keson eller tonfisk, de går också bra. Tonfisk innehåller mega lite kalorier men bra proteiner som är bra då man bantar.




Recepten.se tipsar om att äta avokado med grynost. Mycket bra start på dagen för viktnedgång!


Av ★ Nelly ★ - 4 juli 2010 20:56

Vill börja med ett hej och ett ursäkta för dålig uppdatering här på bloggen min. Jag har nu haft de ena och de andra så jag ha inte hunnit blogga, så sorry.

Kommer nog inte heller att vara så aktiv här nu på sommarn utan jag startar sen på hösten riktigt påriktigt. Jag har dessutom haft lite viknoja och nu har jag bestämt mig för att fara ner i vikt i höst å då ska jag blogga om det en massa, välkomna och följa med min väg ner.

Egentligen får jag inte gå ner i vikt mer, skolskötaren och hälsovårdaren ha sagt att jag ska komma å vägas sen i höst för att se att jag inte gått ner mer.

MEN...JA VILL JU GÅ NER MER!! Jag ser mej inte som smal alls trots att siffran på vågen är liten, eller nåja passlig skulle jag utrycka mig som...

Är ju 167 lång och väger några kilo på 50. Jag hade tänkt mig ta ner till 4:an. Öhömmm...inte jämt 40 for gods sake!!! Huhhuu, altså...48 hörs rimmligt och sådär så...ska försöka på det. Dock blir de sen i höst, nu finns för mycket sommarglass och choko drinkar för att viktnedgång sku lyckas..

Nu e de bara att vänta å höst då ja. Ska btw köpa gymkort ti zumba å så för att få ordentligt flyt i bantningen. Såderjja :)

Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards