Menelly

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av ★ Nelly ★ - 9 augusti 2010 21:29

Gokväll bloggläsare!! Tar å kvällsbloggar lite grannä idaa, hehe :D

No ha de nu vari en händelserik dag, ha hunni göra massor!!! + att jag fick cykla 4 km hem i SPÖREGN idaa då jag och mina kompisar hängde på stan. De var jävligt kan jag säga er. Jag fick vrida av mina kläder å mitt hår då jag kom hem, skorna va som om jag skulle stigigt i en vattenpöl, mitt ansikte var som om jag skulle ha doppat de i en hink me vatten och till sist min handväska va drypande våt för den va av tyg.............kul måste jag säga =)


Gounait på eir :) :) :)





Här bjuder jag på en bild från skriban när jag fotar mig själv via fönstre :P


  



Av ★ Nelly ★ - 9 augusti 2010 10:04

Gomoron på er blogiz läsare! Fick reda på att de inte bli shopping idaa utan först på torsda, huhuuuu :'(

Okej så stor fara va de inte, men det kommer nog och bli en rikig tråk-måns dag idaa, inte kompisar e hemma eller någo sånt. Va ska man hitta på riktigt???????

Tänkte om man skulle ha klickat hem någo fint från nelly.com kanske idaa och cyklat till stan eller någo sånt........Får se =)=)=)=)=)=)=)=)


Kollade in nelly.com sidan och hittade en väldigt praktisk sak för mig och andra tjejer som använder ögonskugga, checka denna


 Eyeshadowapplicator+4ext EUR 5,50, BaByliss Accessories - NELLY.COM

 Den är en ögonskuggs applikator som man kan byta "dynan" på när man har olika färgers ögonskugga. Kostar ca 55 kronor = billigt!!! Jag ska nog hålla utkik efter en sånhärn :)


Tjenadå läsare, syns :)

Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards