Menelly

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av ★ Nelly ★ - 7 augusti 2010 15:28

Hej kära bloggläsare, förlåt för dåligt uppdaterande...men som jag sagt förut ska bli mycket aktivare på hösten.

Nå ja, ti saken då ja...tro det eller ej men jag längtar faktiskt till hösten lite grann, eller nåja inte hösten direkt mera tills skolan börjar.

Ska starta viknedgång så fort skolan börjar...


Då kommer jag att blogga en massa om det och annars också vara aktivare här. Hoppas ni vil följa med på min väg ner :D


Ha dessutom förberett mig med att göra åt mig ett schema. Och så ska ja köpa åt mig ett zumba kort på närmaste gym. För i höst ska ja neeer, neeer neeer!!!

Okej, ja vet, jag väger inte så mycket, men jag vill ändå ner lite till =)


Bra låt, lyssna :D



Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards