Menelly

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av ★ Nelly ★ - 8 februari 2010 20:23

Onko teillä halua shoppailla ilmaiseksi? Tai käydä leffassa ilmaiseksi? Silloin izipoints.com on sopiva sivusto teille. Izipoints.com:issa saa ilmaiseksi lahjakortteja moneen eri liikkeeseen ja finnkinoon.

Tarvitsette vaan kerätä pisteitä että saisitte lahjakortteja ja leffalippuja ilmaiseksi. Kerää pisteitä helposti ja TÄYSIN ilmaiseksi vierailemalla sivustolla, bloggaamalla izipoints:ista, kirjautumalla sisää sivustolle ja paljon, paljon muuta.

Tulkaa jäseneeksi sinne jo tänään. Rekisteröidy linkin kautta: http://izipoints.com/?RecruiterID=179838

Sillä tavalla saat 25 lisää aloituspistettä. Yhteensä 75 pistettä!!! Ette tarvitse paljon pisteitä enää kunnes teillä on ensimmäinen lahjakorttinne tai leffalippunne.


Rekisteröitykää linkin kautta izipoints.com:iin helposti. Ei edes kestä minuutin.

Kaikki tervetuloa izipoins.com "Vain muutama klikkaus".

Av ★ Nelly ★ - 8 februari 2010 18:46

Svårt att låta bli

 

Lite svårt att låta bli ibland med onyttig mat. Nu år jag kvällsmål, det blev en stor bit gurka, en riskaka och mjölk + en massa magmuskelövningar. Nu måste jag bara cykla på motionscykeln minst 10 minuter. Tur att mitt favvo program kommer på tv så har jag sysselsättning :D

Av ★ Nelly ★ - 8 februari 2010 17:31

Nu så har nya veckan börjat och jag bara måste börja träna. Idag åt jag godis (mår inte bra nu). However jag måste cykla på motionscykeln och göra magmuskelövningar med gymnastikbollen hela kvällen för att förbränna allt. På fredag måste vågen visa 2 kg lättare, måste verkligen skärpa mig nu. Håll tummarna för mig, pliiiz<3 Okej jag gjorde en veckoplanering för denhär veckan. Måste följa detta till 100 %! 99 iallafall ;)


Måndag: Cykla med motionscykel och gymnastik bollen + extra motion.


Tisdag: 30 min rask promenad, gynastik bollen + extra motion


Onsdag: Cykla med motionscykel och 30 min rask promenad + extra motion


Torsdag: Gym 1½ timme och gymnastik bollen


Fredag: Gymnastik bollen + extra motion


Okej. Asså såhär ser planering ut dådå. Hoppas det funkar. På morgonen måste jag också motionera och till skolan kan jag gå, där har jag ännu mer motion. För mitt fusk ätande idag får jag bara äta grönsaker ikväll. Det får bli gurka och vatten till kvällsmål för mig.

Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards