Menelly

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av ★ Nelly ★ - 8 juni 2010 14:07

Började just tänka på det; Vad ska man göra på sommarlovet? Har ganska trååååk just nu, ingen av kompisarna som bor nära mig är hemma :/  Det skulle ju vara rätt nice och supa såhär på en sommarvarm dag, fast då förståss på kvällen ;) Men nej...jag ork inte ha bakis imoron då vi ska och hälsa på våra bekanta till en annan stad! Får väl ta och vänta snällt och lydigt tills nån pallrar sig hem. Skulle absolut vilja ta en tur till malmen eller ligga på gräsmattan och läsa mode-tidningar och skratta med kompisarna :P

Visst finns det en massa och göra på sommarlovet, men det känns som det aldrig skulle bli av på nåt vis.


1. Sova ute

2. Dra till stranden

3. Shoppa xD

4. Ha fest (btw ska det bli stor fest nästa måndag och tisdag, hahhaa)

5. Lata sig på gräsmattan

6. Hoppa trampolin

7. Sticka till malmen, äta glass å dyl.


Naaaw jag vill göra AAAAALLLLTTT detdär!!! :)





Hoppa trampolin hör ABSOLUT till sommarn ;)







Vill du tjäna pengar på att blogga? Klicka på bannern nedanför för att läsa mera om hur du gör det. (Ursäkta mig att bannern är på finska, sidan är HELT svensk)


Av ★ Nelly ★ - 8 juni 2010 09:44

Hehhee, ska ta och städa gaderoben nu och plocka ut sånt som jag inte vill ha mera så det ska få rum med nya plagg. Måste ialla fall ha nya byxor och blusar, jag är såå trött på e som jag har nu! Ska defenitivt sätta bort de plagg som jag inte vill ha. Och nu kan ingen stoppa mig, hehheee!!! xD




Såhär fint får det gärna bli, fast helst lite tommare!!!











Vill du blogga och tjäna pengar? Gör det enkelt och snabbt HÄR!  Klicka på "HÄR!" för att läsa mera om hur du gör det eller registrera dig!

Av ★ Nelly ★ - 8 juni 2010 08:39

Cha cha på er! Är så j*vla shopping sugen just nu. Är sugen på att kunna köpa en massa trendiga kläder och snygga smycken. Har sparat pengar tills att jag får fara och shoppa i Stockholm. Har checkat vilka köpcenter jag ska gå i och sånt också. Såklart blir det SKHLM centrum, Sturegallerian, Birger Jarlsgatan, NK, Åhléns, Kista galleria och Forum Nacka :) Skulle nu också kunna sticka till närmaste storstad och shoppa loss.

Ja och så tur så har man ett sommarjobb där man kanske kan få en eller två tusenlappar!



Kista galleria är ett av de bästa köpcenter i stockholm :) (förutom SKHLM, forum nacka och sturegallerian som är bäst)

Kista Galleria

Presentation

Omröstning

Vad gör du helst?
 Shoppar
 Ser på TV
 Är på datorn
 Sportar/Tränar
 Fotar
 Är med kompisar
 Städar
 Reser
 Pysslar/Ritar
 Spelar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards